Tvorba internetových stránek web-stranka.cz

774 613 987 Mapa stránek Tisk

E-MAILOVÉ ŘEŠENÍ

Nastavení e-mailové schránky

Zde najdete jak nastavit vaší e-mailovou adresu.
Pokud budete mít nějaký problém tak nás kontaktujte.


E-mailové schránky jsou umístěny na servrech ACTIVE24.

WWW rozhrani k poště: https://webmail.active24.cz

SMTP server (odchozi pošta): použijte prosím SMTP server Vašeho poskytovatele internetu nebo: out.smtp.cz

POP3 server (příchozí pošta): pop3.smtp.cz nebo
IMAP server (příchozí pošta): imap.smtp.cz

Uživatelské jméno: je váš e-mail
Heslo: Vám bylo předáno, pokud si jej nepamatujete, tak nás kontaktujte na tel: 774 613 987

 


Outlook 2007
Outlook Express
Mozilla Thunderbird
  • Outlook 2007

    Po spuštění vyberte z menu Nástroje volbu Nastavení účtu.


     

    Pokud není definován žádný účet, je nutno jej volbou Nový nainstalovat.


    Zvolte možnost Microsoft Exchange, POP3, IMAP nebo HTTP.


    Na této kartě zaškrtněte Konfigurovat ručně nastavení serveru nebo další typy serveru. Automatická konfigurace je nespolehlivá.


    Zvolte možnost E-mail v Internetu.


    Zde musí být vyplněno v Informacích o uživateli Vaše jméno a e-mailová adresa, v Přihlašovacích informacích e-mailová adresa a heslo a v Informacích o serveru adresy poštovního serveru. Volbu Přihlašovat se zabezpečeným ověřováním hesla NEZAŠKRTÁVEJTE.



     

    V Dalším nastavení ZAŠKRTNĚTE volbu Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření a Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty. Nakonec stiskněte OK.




    BLAHOPŘEJEME! Váš poštovní program je úspěšně nastavený!



     


  • Outlook Express

    Po spuštění vyberte z menu Nástroje volbu Účty.



    Klepněte na Přidat a zvolte Pošta.


    Zadejte Vaše jméno a klepněte na "Další".


    Zadejte Vaši e-mailovou adresu a klepněte na "Další".  Na tuto adresu Vám při standardním nastavení budou příjemci Vámi zasílaných zpráv odpovídat.


    Zadejte Vaši e-mailovou adresu jako uživatelské jméno/název účtu a k němu odpovídající heslo a klepněte na "Další".



    Dokončili jste základní nastavení účtu.  V případě potřeby dalších úprav (zadání serveru pro odchozí poštu) klepněte na vlastnosti.


    Jako server Odchozí pošty standardně nastavujte server Vašeho poskytovatele Internetového připojení. Pokud se rozhodnete využít server náš, nastavte jej dle obrázku níže.



     


  • Mozilla Thunderbird

    Zvolte v menu "Nástroje" položku "Nastavení účtu..." pro zobrazení rozhraní pro aktivaci nových účtů v programu.

    Vlevo dole na kartě nastavení klikněte na "Přidat účet".

    Zde si můžete vybrat, co potřebujete v poštovním programu nastavit. Aktuálně Vás zajímá položka "E-mailový účet".

     

    V průvodci nastavením vyplňte potřebné údaje. V poli "Vaše jméno" můžete vyplnit de facto cokoli. Např., pokud schránku použijete pro firemní účely, můžete vyplnit i jméno + název firmy. Pole "E-mailová adresa" čeká na doplnění názvu Vaší schránky.


    V tomto okně je zapotřebí vybrat typ spojení (POP3 nebo IMAP - více k těmto připojením zde) a vyplnit severy pro příchozí poštu (pro protokol POP3 vyplňte název serveru pop3.smtp.cz, při použití protokolu IMAP vyplňte server imap.smtp.cz) a jako server odchozí pošty vyplňte název serveru, který Vám sdělí Váš poskytovatel připojení do internetu. Je možné použít i server odchozí pošty poskytovaný Active 24 (název je out.smtp.cz, ovšem použití tohoto serveru odchozí pošty musí poskytovatel připojení dovolovat. Ověřte situaci u firmy, která Vám připojení poskytuje.

     

    Vyplňte pečlivě uživatelské jméno. Do schránek u Active 24 se používá jako jméno uživatele kompletní název Vaší e-mailové schránky. Tj. např. klient@active24.cz. Uživatelské jméno pro server odchozí pošty je shodné, pokud používáte server out.smtp.cz. Pokud používáte server odchozí pošty poskytovaný třetí stranou, ověřte si, jaké uživatelské jméno máte použít.



    Název účtu je volně pojmenovatelná položka. Slouží hlavně k identifikaci daného uživatelského účtu v programu. Např. pokud byste používali program pro více e-mailových účtů.


    Posledním krokem je ověření zadaných údajů a kliknutí na tlačítko "Dokončit", které provede do nastavení a zprovoznění odběru zpráv. Program Vás následně zajisté vyzve k zadání hesla k serverům pro příchozí a případně také odchozí pošty.

     

    Blahopřejeme. Váš program byl úspěšně nastaven.

    Pokud by se vyskytnuly nějaké problémy, zkontrolujte správnost zadaných hodnot (servery příchozích a odchozích zpráv, uživatelská jména i hesla). V případě dalších problémů kontaktujte podporu daného software. Pro práci s Vašimi e-maily v takovém případě můžete i nadále využívat webové rozhraní http://webmail.active24.cz/.


E-mailové řešení

Návod na nastevení e-mailové schránky..